LPP zapowiada dynamiczny rozwój sieci sprzedaży
Firma LPP zamierza rozwinąć sieć sklepów stacjonarnych. W ciągu najbliższych 12 miesięcy planowane są nowe otwarcia w Europie i na Bliskim Wschodzie. Łączna powierzchnia sklepów firmy ma wzrosnąć o 16 proc.
Pierwszy sklep RESERVED w Niemczech |
W 2014 roku LPP zwiększyła liczba sklepów o 196. Obecnie funkcjonuje 1516 placówek. Łączna powierzchnia handlowa firmy to 723 tys. mkw. W ciągu roku przybyło 134 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej.
Wspólnie z naszych partnerem franczyzowym – firmą Azadea – prowadziliśmy intensywne prace nad otwarciem sklepów naszych marek w regionie Bliskiego Wschodu. Pierwsze sklepy Reserved w krajach Zatoki Perskiej powstaną w I kwartale 2015 roku. Zgodnie z podpisaną umową, planujemy tam otwarcie minimum 30 salonów w przeciągu 6 lat, a wybrany model biznesowy – czyli franczyza - jest powszechnie stosowanym w tej części świata - poinformował prezes firmy, Marek Piechocki
Największą siecią wchodzącą w skład LPP jest Reserved. Pod tym szyldem działa 425 placówek o łącznej powierzchni 390 tys. mkw. Przed rokiem było to odpowiednio 386 sklepów o powierzchni 322 tys. mkw.
Pełna lista sklepów sieci:
Reserved: 425
Cropp: 366
House: 308
Mohito: 256
Sinsay: 129
Outlet: 32
Cropp: 366
House: 308
Mohito: 256
Sinsay: 129
Outlet: 32
W ciągu najbliższych 12 miesięcy LPP zamierza koncentrować się na trzech głównych zadaniach: ekspansji na nowe rynki Europy Zachodniej, Bałkany oraz Bliski Wschód; budowę silnych marek odzieży Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay oraz podnoszenie rentowności i efektywności prowadzonej działalności.
- Na koniec 2014 roku GK LPP dysponowała siecią 1 516 sklepów prowadzących sprzedaż wyrobów wszystkich marek, o łącznej powierzchni handlowej ok. 724 tys. mkw. Plany na 2015 rok zakładają powstanie kolejnych placówek, które w konsekwencji doprowadzą do zwiększenia łącznej powierzchni sieci handlowej o około 16 proc. - poinformował prezes w komunikacie.
Artykuł pochodzi ze strony: http://www.propertynews.pl/centra-handlowe/lpp-zapowiada-dynamiczny-rozwoj-sieci-sprzedazy,35009.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz