LPP





LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Tylko w 2013 r. spółka sprzedała ponad 70 milionów sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej. LPP posiada sieć niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju. W marcu 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie. Z końcem sierpnia akcje spółki weszły do prestiżowego indeksu MSCI Poland. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi ok. 4 mld euro.











       MISJA | WIZJA | WARTOŚCI       
 

Wizja, misja i wartości inspirują LPP do codziennej pracy i definiują sposób, w jaki działają. Misja określa rolę i cel funkcjonowania LPP, wizja – precyzuje ambicje – wyznacza kierunek, do którego firma zmierza. Dopełnieniem całości są wartości, które opisują sposób postępowania wszystkich pracowników LPP, niezależnie od stanowiska, jakie zajmują. Wartości są jak kod genetyczny – decydują zarówno o wewnętrznym funkcjonowaniu LPP, jako organizacji, jak i o tym, jaka LPP jest wobec klientów, pracowników, partnerów biznesowych oraz całego społeczeństwa.






"Jesteśmy pełni energii. Naszą pasją jest nasz biznes, nasze marki i nasi klienci. Jesteśmy dumni z bycia częścią LPP."

"Szukamy wciąż nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepsi. Mamy odwagę sięgać po więcej. Spodziewamy się niespodziewanego."

"Pomagamy rozwijać się talentom. Doceniamy to, co najlepsze w ludziach. Traktujemy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani."

"Ciągle się rozwijamy by osiągać coraz lepsze wyniki. Przekraczamy bariery. Osiągamy nasze cele."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogger Gadgets