Ze względu na specyfikę klimatyczną regionu kolekcja oparta będzie na typowo letnim asortymencie. Ponadto na rynek bliskowschodni, na okres najważniejszego muzułmańskiego święta – Ramadanu (czerwiec/lipiec), projektanci przygotowali specjalne modele odzieży. Specyficzne jest także rozplanowanie powierzchni salonu – ze względu na panujące w Kuwejcie obyczaje, nakazujące oddzielenie stref dla kobiet i mężczyzn, przebieralnia damska znajduje się na parterze salonu, natomiast męska ulokowana została na pierwszym piętrze.
LPP zapowiada, że to początek ekspansji firmy na Bliskim Wschodzie. W br. produkty Reserved dostępne będą także w Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W ciągu najbliższych pięciu lat, LPP wspólnie z lokalnym partnerem firmą Azadea, ma zamiar otworzyć 30 salonów w tym regionie. Na Bliskim Wschodzie debiutować będą także niedługo Mohito i Sinsay.