propertynews.pl | 07-05-2015
LPP kontynuuje ekspansję na Bliskim Wschodzie
LPP od początku 2015 roku finalizuje swoje pierwsze inwestycje na Bliskim Wschodzie. W ciągu pięciu lat firma zamierza otworzyć w regionie 30 salonów sprzedaży. Po Egipcie i Katarze, przyszedł czas na Kuwejt.
Jako pierwsza w regionie debiutuje flagowa marka LPP, czyli Reserved. Salon sprzedaży, który działalność rozpoczął z początkiem maja, otwarto przy jednej z najważniejszych handlowych ulic w stolicy kraju – Kuwait City. Sklep jest zlokalizowany w budynku należącym do kompleksu Marina Plaza i ze względu na najnowszy typ aranżacji, a także prestiżową lokalizację, posiada status salonu flagowego. Zajmuje dwa piętra, a jego powierzchnia wynosi niemal 1300 mkw. Zatrudnienie znajdzie tu blisko 60 osób.
Ze względu na specyfikę klimatyczną regionu kolekcja oparta będzie na typowo letnim asortymencie. Ponadto na rynek bliskowschodni, na okres najważniejszego muzułmańskiego święta – Ramadanu (czerwiec/lipiec), projektanci przygotowali specjalne modele odzieży. Specyficzne jest także rozplanowanie powierzchni salonu – ze względu na panujące w Kuwejcie obyczaje, nakazujące oddzielenie stref dla kobiet i mężczyzn, przebieralnia damska znajduje się na parterze salonu, natomiast męska ulokowana została na pierwszym piętrze.
LPP zapowiada, że to początek ekspansji firmy na Bliskim Wschodzie. W br. produkty Reserved dostępne będą także w Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W ciągu najbliższych pięciu lat, LPP wspólnie z lokalnym partnerem firmą Azadea, ma zamiar otworzyć 30 salonów w tym regionie. Na Bliskim Wschodzie debiutować będą także niedługo Mohito i Sinsay.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz