Reserved wciąż najbardziej wartościowe dla Grupy LPP
4,8 mld złotych przychodów ze sprzedaży oraz zysk netto na poziomie 482 mln złotych zanotowała w 2014 roku modowa spółka LPP. To znacznie lepsze wyniki niż w 2013 roku. Wciąż największą sprzedaż przynosi grupie sieć Reserved.
Łączne przychody ze sprzedaży towarów były wyższe o 650 mln złotych niż przed rokiem. Jednocześnie, pomimo niższego zysku z działalności operacyjnej, LPP zanotowała wyższy o około 50 mln złotych zysk netto.
W 2014 roku wzrosło przy tym zadłużenie firmy. Zobowiązania krótkoterminowe opiewają na kwotę 1,1 mld złotych (przed rokiem: 800 mln złotych). Długoterminowe natomiast na 211 mln złotych (na koniec 2013 roku 192 mln złotych).
Kapitał własny LPP stanowi obecnie 1,6 mld złotych przy 1,5 mld na koniec 2014 roku.
Jak informuje spółka, ostateczny wynik za 2014 rok jest niższy z powodu przeliczenia różnic kursowych jednostek kursowych. Strata z tego tytułu wyniosła aż 180 mln złotych. Realny dochód wyniósł zatem w 2014 roku nieco ponad 300 mln złotych.
Przychody marek w 2014 roku przedstawiały się następująco:
Reserved: 2 312 030 zł
Eksport: 34 146 zł
Cropp: 771 350 zł
House 633 648 zł
Mohito: 522 900 zł
Sinsay: 224 652 zł
Pozostałe: 270 562 zł
Eksport: 34 146 zł
Cropp: 771 350 zł
House 633 648 zł
Mohito: 522 900 zł
Sinsay: 224 652 zł
Pozostałe: 270 562 zł
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz